søndag 7. oktober 2012

Fjelltur i finvær

Her kommer et lite bilderas fra fjellturen vår på lørdag :o)

Kjørte opp Tjønnbakken (Mysusæter) og parkerte på Spranget.
Tydelig at dette er populært, for det stod mange biler der! 

På tur innover, denne veien går mot Ronvassbu.
Vårt mål var Illmanshø, fjellet som sees rett fram...

Utsikten fra Ilmansbu, her hadde vi en liten rastepause...

Nydelig vær :o)

Pause på en stein..., småtroll og mødre på tur tilbake til bilen.
De store tok turen til Illmanshø...

9 kommentarer:

Pia sa...

Sprekinger! Flotte bilder fra en flott tur!

Eple sa...

Vakre bilder. Og for en himmel!! :)

AvMeg sa...

Flotte bilder av storslott natur - herlig å ta en slik tur av og til :)

EllenSand sa...

Fine bilder fra fjelltur, det er deilig å omme seg ut litt :)
Jeg kunne tenke meg å bli medlem av Retrostoff byttegruppen og blir glad for en anbefaling.
Ellen :)

Alexia sa...

sprekinger!

salige lavendel sa...

Det så da utrolig vakkert ut der! Koselig å gå sammen som familie på tur. Jeg har selv mange gode barneminner fra lange deilige skiturer med sol, sjokolade og appelsiner i sekken =)

Fabelaktig sa...

Du vant på min giwe away :) YEAY!

klem

re:signert sa...

Så flott! God tur:-)

Unknown sa...

Det såg ut te å ha vore ein flotte tur.
Så masse flotte ting du har produsert og da! Håpe det bar e bloggepause og ikkje kreativpause på deg ;o) Kreative pauser e ikkje bra for oss kreative sjeler har eg funne ut :o)

Håpe du har gode dager.