onsdag 28. april 2010

Gress enke

Da er jeg gress enke de neste 7 ukene... litt rart å tenke på, har liksom ikke helt gått opp for meg enda... men, tiden flyr jo avsted, så selv om våren/forsommeren er min absolutte favortitt tid på året håper jeg det går fort. Når han kommer hjem er det for 2 uker før det er nye 7 uker som gress enke, så er han hjemme i 2 uker og så er det lange 9 uker før han er hjemme for godt...

Været passer med stemningen her akkurat nå... grått og trist, det har regnet i hele dag... uansett er jeg er glad det er på denne tiden av året han skulle avsted, med sommerferie og leksefri i 10 uker minst, og ikke minst synes jeg det er litt godt at vi ikke rakk å tenke så mye over at han skulle reise. Det hadde vært mye værre å gå å tenke på at han skulle reise ut i flere måneder i forveien...

Ingen kommentarer: