onsdag 1. januar 2014

Nytt år og januarsalg på Epla


I dag er den første dagen av et nytt år. Vi starter med blanke ark, 365 av dem som skal fylles ett for ett. Den første er snart over, og dagen har vært stille og rolig, som vanlig etter en hyggelig og sen feiring av det nye året... Vi har ryddet litt etter gårsdagens feiring, men det meste tok jeg i natt før jeg la meg. Hater å våkne opp til rotete hus... 
Så over til litt BUZZING... Nå er jeg snart ferdig med å prøve ut PRIORIN - et hårprodukt som skal styrke håret og redusere håravfallet. Sist jeg blogget om det hadde jeg prøvd det ut i nesten 3 uker og merket ikke spesielt stor forskjell. Nå som jeg er på det siste brettet og har tatt det hver dag i snart 15 uker merker jeg stor forskjell. Jeg mister nesten ikke hår lengre, ikke på samme måte som jeg selv gjorde da jeg startet, og har i alle fall tenkt å fortsette å ta dem selv om jeg nå må kjøpe dem selv. Så dette er noe jeg virkelig kan anbefale.

I morgen starter salget på Epla - Januarsalget - og her er det førstemann til mølla som gjelder :o) Alle produktene som er med i salget er satt ned med minimum 30%. Her finner du mine med 30% avslag: 3prinser.


Ingen kommentarer: