mandag 7. oktober 2013

En liten oppdatering og ei veske

Heisann... det blir litt lenge mellom bloginnleggen for tiden, ikke at det ikke skjer noe, kanskje det skjer litt for mye i hverdagen og da blir bloggen nedprioritert.

Jeg har byttet jobb siden sist, jobber nå i et vikariat som praksiskoordinator på Høgskolen i Hedmark. Det er spennede og totalt forskjellig fra å jobbe i barnehage... Nå går dagene med til å sjekke mail, ringe rundt til barnehager, skaffe praksisplasser, skrive avtaler, sende ut avtaler, lage lister over studenter, innkalle til møter, holde kontakten med praksisfeltet, registrere attester osv... Så langt trives jeg godt - tror jeg trengte denne forandringen.


Jeg har fortsatt med å trene gjennom hele sommeren, jeg trener 3-4 ganger i uka, det gjør godt :o) Jeg er fortsatt en sal-junkie... trives best med å bli fortalt hva jeg skal gjøre, men jeg har klart et annet mål jeg satte meg. Jeg har lært å løpe! Lastet ned en app i vår som het GetRunning, på 9 uker gikk jeg fra å løpe 8x1minutt med gange i mellom til 30 minutter i et strekk! Og jeg synes det er morsomt! Jeg har til og med vært med på et 5km løp - Østleningenløpet som jeg gjennomførte på under 30minutter - det var jeg veldig fornøyd med! Nok skryting...

Det er ikke så mye aktivitet i Eplabutikken for tiden, det har ikke blitt lagt ut så mye nytt der, men jeg har sydd noe på bestilling. Husker dere denne? Flaggpungen til min kollega, fotballsupporteren som er superfan av herrefotball-landslaget. Jeg sydde 2 til henne på bestilling - pirkarbeid...



Kollegaen som bestilte den var så begeistret at hun med en gang varslet om at hun til høsten ville bestille en veske også. Og den har jeg nå sydd...



Det røde stoffet har jeg bestilt fra Epla, det har opprinnelig vært en gardin - med litt kraftig stoff som  passet kjempebra til veske. Inni veska er det to lommer, en litt stor innvendig veske med glidelås og en liten til mobil mm. Og eieren ble fornøyd :o)

Noe annet jeg gjør av og til er å buzze produker fra Buzzador. Nå har jeg fått muligheten til å prøve et hårprodukt som skal styrke håret og redusere håravfallet - PRIORIN. Jeg er så langt inne i min 3uke, og kan ikke akkurat si et jeg merker særlig forskjell enda. Jeg mister fortsatt mye hår, men på grunn av hårets langsomme tilvekst, skal Priorin anvendes i minst 3 måneder innen synlig effekt oppnås... 
Ja, ja...oppdatering på dette kommer i alle fall siden!
Så hvis det blir like lenge til neste innlegg må jeg bare beklage på forhånd - ny jobb + trening = lite tid til blogging :o) Till next time... tudelidu!

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hurra for løpsentusiasme! Og kul veske.

AvMeg sa...

Så flink du er! Jeg skulle ønske jeg kunne få rompa i gir og begynne å trene! Kjekt å se at det blir litt sying :) Det røde stoffet med hjerter har jeg også, det er i en knall kvalitet :)