fredag 28. juni 2013

Hytteliv og sommersalg på Epla

I disse dager er det hytteliv som gjelder, i min barndoms ferieparadis, hytta på Fagerneshaugen ved Borgenfjorden ikke langt fra Mære/Sparbu/Strømmen. To av gutta og jeg kjørte opp hit på tirsdag ettermiddag. Her graves det mark, det fiskes og settes/ trekkes garn. Fangsten varierer fra flyndre til krabbe, deilig sommermat med andre ord. Blåskjelllene er også friskmeldt her i fjorden, så det plukkes, skrapes, dampes og spises i store mengder.

Blåskjell med fenikkel/eple/dillsalat og mangosalat...

Jeg er ikke så god på å oppdatere bloggen for tiden, men på instagram kan alle som vil følge med; jeg er 3prinser der også.


Sommer er også synonymt med salg på Epla og HER kan dere se hva jeg har lagt til i salget :o)
Butikken min kommer til å være sommerstengt i en liten periode på 14 dager mens jeg er i Spania, men etter det går salget som vanlig igjen.

God Sommer!

Ingen kommentarer: