mandag 19. april 2010

Litt om det å være sykemeldt...

For det er jeg jo fortsatt... så er det jo ikke akkurat synd på meg da, selv om jeg ikke kan løpe rundt som vanlig, for det ville jo vært usedvanlig navlebeskuende å synes synd på meg selv når det er så mange andre som har det mye værre...

Men, uansett, jeg har en jobb der jeg må være gangfør og ha muligheten til å kunne løpe raskt avgårde eller bevege meg i ulent terreng, og det klarer jeg ikke slik situasjonen er nå. Derfor er jeg veldig glad for at det er mulig å være i en aktiv sykemelding med mulighet for å tilpasse arbeidet, for jeg hadde rett og slett gått på veggen om jeg skulle vært her hjemme hele dagen. Ikke at det ikke er nok å finne på her hjemme, men det er jo ikke akkurat sosialt å sitte i sofaen med hekletøyet hele dagen...

Men nok om meg... på min runde rundt om i bloggeland finner jeg stadig nye flotte blogger og giveaways å være med på, og hvem vet - kanskje det er min tur til å være den heldige vinner snart??

Hos Marlen på Høvebakken kan du vinne dette med trekning 1.mai:


Hos FryFly kan du vinne litt av hvert... hun trekker 4 vinnere 25.april!



Hos Trine i BonkaRakka kan du vinne en pute og en kjole!


Hos MaritParit kan du vinne kaffe og sjokolade... frist for påmelding 10.mai...


Hos AnnaJohanna kan du vinne valgfri kaffe/tekanne fra Rice :o) Trekkes 1.mai.


Hos Mer enn bare ord kan du vinne gavekort på 500,- hos Krabaten


 Ha en flott uke!

Ingen kommentarer: