onsdag 30. juni 2010

Puter til meg selv

I dag har det vært øs pøs regn vær her, i absolutt hele dag... skikkelig deilig sy-vær :o) Jeg har sydd 2 puter, av 4 som skal i sofaen her hjemme. Har vasket og strøket alle stoffrestene jeg hadde liggende, og kategorisert dem etter farge... noen retro/gamle og noen helt nye stoffer. Putene skal bli i 4 forskjellige farge kombinasjoner/skalaer - spennende å se dem ta form. Har pynta dem litt med forskjellige bånd og prøver å lage dem ulike i kombinasjonene og stoff sammensetting. Putetrekkene er 50 x 50 og inni har jeg dunputer fra Ikea.

Her er putene som ble sydd i dag:




Min favoritt er så langt den første puta, i grønnfargene... gleder meg til resten! Har så mye rester at det kanskje kan bli noen ekstra til salg også dersom noen er interessert.
**Nye bilder tatt** 

3 kommentarer:

Pia sa...

Kule puter!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Tøffe puter. Likte spesielt det stoffet med den trommespillende billen, eller hva for et slags dyr det er..

3prinser sa...

Tusen takk :)
Elisabeth - det stoffet har tidligere vært sengetøy fra ikea ;)