torsdag 29. juli 2010

Mac Book Pro og litt babling

Da er maskina bestilt.... en 13" Mac book pro, og gjett om jeg gleder meg til å få den og ta den i bruk *glis* !!


Klarer ikke helt å slutte å glise her jeg sitter... *glis* :o) :o) lurer litt på om smilet går fra øre til øre??

Vi er endelig tilbake fra ferien vår på hytta i Trøndelag, og i dag hadde minsten en kontrolltime hos legen 08.30... og gjett om det var vanskelig å stå opp... Har virkelig vært bortskjemt med sovinga denne ferien, men snart er det hverdag igjen, i alle fall for meg og minsten, så det er vel like greit å starte tilvenninga... På mandag er det tilbake på jobb etter 6 (!!!) uker med ferie, kan ikke helt skjønne at det har gått så fort??!! Men sånn er det alltid. Glede seg og vente på sommer, sol og ferie, og vips... så er den ferdig og et nytt barnehageår starter igjen. I grunnen er det ventetiden og våren som er den beste tiden, sommeren forsvinner alltid like fort. Nå gleder jeg meg i grunnen til en fin høst, og en matauk eller to i skogen... håper i alle fall at vi får det :o)

Blåbær er noe av det beste jeg vet om.

2 kommentarer:

Hjertelill sa...

Å,ja det går så fort! Nå har nedtellinga mi definitivt begynt:( Ikke mer permisjon og ikke mer ferie.... Lykke til med oppstart!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Sommeren er kort, heter det i en slager, og det er nok sant. Plutselig er hverdagen der igjen, om man har tre eller seks ukers ferie.
Det var forresten ikke meg som var søringen i høyhælte støvler, jeg bare syntes trappa som var bredere enn veggen var så pussig at jeg fant på en historie rundt det. ☺