mandag 20. september 2010

loppefunn og bursdagsgave

Helgen er snart slutt og i morra har jeg tidligvakt, skulle vel egentlig ha lagt meg, men kom plutselig på at jeg helt har glemt å vise fram loppefunnene mine... ja, det ble jo noen... selv om det var mye ræl...
Det dyreste vi kjøpte var to vaffler og en brus til 55,-...


...ellers fikk jeg tak i et retro vatt-teppe, to heklabrikker, et småblomstrete lite dynetrekk, 2 dongeribukser til et kommende prosjekt, en settekasse og en avlang skål som jeg tilsammen betalte 120,- for. Ganske så fornøyd med det... hadde håpet på flere hjertbank dynetrekk eller duker, men det var ikke å oppdrive...
(skål og bukser er til vask...)

Minsen skal i bursdag i morra, jentebursdag... kunne ikke dy meg, jeg bare måtte sy ei råsa veske...


Det var morro... Håper den falle i smak :o)

2 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Å, det vatt teppet var nydelig!!! Bare det i seg selv var verdt turen til loppemarkedet, spør du meg. Ser forresten at alt som du har funnet glatt kunne vært med meg hjem:-)

Kjempelekker veske du har sydd! Du er så flink atte:-)

Og så var det melkekartongstoffet. Hadde jo vært fantastisk å bli den lykkelige eier av noe sånt. Men hvordan gjør vi det? Vil du selge det? Eller helst bytte?

Klem

3prinser sa...

Bytter gjerne Barbro, du har sikkert noe fint liggende ;) Kan du ikke sende meg en mail?? frufosse (at) gmail (dot) com