onsdag 15. september 2010

Snille sjefen...

Se hva den snille sjefen min på jobben tok med til meg...


...fire flotte retro dynetrekk... sukk... skikkelig hjertebankstoff, i alle fall det rosa...

Har foresten fått tak i flere sett av melkekartongstoffet - så dersom noen er interessert i en bytte handel er det bare å sende meg en mail på frufosse (at) gmail (dot) com. Send med bilde og mengde av det du ønsker å bytte, så får jeg se om det er av interesse for meg :o) Jeg bytter ikke bort hele dynetrekk.

3 kommentarer:

Hjertelill sa...

Hei Katrine, jeg bytter veldig gjerne litt melkekartongstoff:)) Vel og merke hvis jeg har noe du vil ha da.....sender en mail jeg. Fine stoffer du har fått!

Barbros lille atelier sa...

Å, din heldiggris! Så fine stoffer - spesielt det rosa! Har jo VELDIG lyst på litt melkekartongstoff, men må se om jeg finner noen byttestoffer først:-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jøss! Den dagen min sjef kommer med dynetrekk fra hytta, da detter jeg av stolen. Flott arbeidsmiljø. ☺

Gratulerer med epla-butikk!