lørdag 26. februar 2011

Blogglotteri...

Har drevet og tenkt på det en stund... det der med giveaway... eller blogglotteri/ gi bort, som det heter på norsk. Har jo deltatt i maaaange selv, sjelden vunnet og aldri avholt en selv... så da er det kanskje på tide snart??


La også merke til at telleren min snart runder 5000 besøkende på bloggen, så da synes jeg det var en passende grunn til å avholde en selv.

Så var det det med premier da... det må jo bli noe hjemmesydd eller kanskje strikket tenker jeg. Noen forslag/ ønsker??

*edit* Kom på at jeg hadde noe liggende, så her er hva du kan vinne:
Koksgrå hekla pung med grønt retro for og perler :o)


Dersom det blir mange som melder seg, får jeg se om ikke jeg kan finne en liten gave til :o)

Reglene for dette lotteriet er enkle - legg igjen en kommentar i kommentarfeltet med link til egen blogg, eller en mailadresse dersom du ikke har egen blogg. Alle kan delta og alle får ett lodd hver :o)
Jeg trekker en (eller kanskje flere) vinner(e) når telleren har passert 5000.
edit: Oppdaget da jeg sjekket statestikken på bloggen at jeg allerede har passert 5700... bare denne telleren som ikke er helt i vater... hehe... så da tror jeg vi sier 6000 (så retter jeg på tellereren)

Tvi, tvi :o)

11 kommentarer:

Unknown sa...

Så gøy!
Vente i spenning på premiene ;o)
Bra blir det jo uansett :o)

Hjertelill sa...

Hei, dette blir jo spennende - og jeg vil jo gjerne være med.... I dag kom jeg meg endelig på posten. Eller det vil si, jeg er rett som det er på denne butikken med post, men da uten pakka di...men i dag: pakke er SENDT! Hadde tenkt å sende litt mer, men fikk ikke plass i konvolutten, så det får bli neste gang:)) Ha en fin kveld!

Elisabeth, innerst i veien sa...

En islandshest er kanskje litt i overkant, men uansett er det gøy med lotteri så jeg hiver meg på.

Kiiromi sa...

Roligt och spännande. Jag är gärna med.

/Mia :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Eg vert sjølvsagt med på lotteriet ditt:)

Trine sa...

Jeg er ikke alltid så oppmerksom på lotterier. Men når jeg er det - da melder jeg meg selvsagt på :) fin premie! (Skal legge en link på egen blogg senere. Men klønete fra iPhone ..... )

Pia sa...

Jeg blir med!

Hegemor sa...

Jeg vil være med! Og har deg allerede på blogglisten min :-)

Nina sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen din. Søt pung du gir bort.
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

SURRESILJE sa...

Jeg blir med! Et lodd takk!

Heddas gode grunner sa...

Hei.
Jeg blir gjerne med på give-away`n din! Fin blogg du har :) Artig at du la igjen en kommentar hos meg :)