fredag 29. april 2011

bloggtørke

Det kan virke som om bloggtørken har inntatt heimen... ikke det at jeg ikke leser blogger, men jeg har lissom ingen ting å skrive om...

Salget på epla går jevn og trutt, våren er her, eller skal vi kalle det sommer?? Jeg sitter i alle fall ute i bare bikinien og blogger i dag og det er VARMT...

Vi har ryddet opp i hagen, byttet ut noen døde tujaer, plantet et par klatre klematis, flyttet en klatreplante, vasket og beiset terrassen (i en farge jeg ikke er helt sikker på om jeg liker enda...) vasket utemøblene, vært på en noe utradisjonell påskeferie hvor jeg ikke hadde ski på bena en eneste dag (!!)

Foreldresamtalene på jobb er unnagjort, og planene for konfirmasjonen begynner å ta form, dvs. komme i boks. Vi har kjøpt nytt spisebord fra Kreativ interiør og stoler fra bolia.



Så håper jeg bare på å få solgt det gamle bordet vårt på finn... Noen som har lyst på et langt, massivt spisebord??


Bordet er tegnet av meg og håndlaget av en snekker i Moss, så "one of a kind" orginalt bord!

Så var det de liftgardinene jeg lovte å vise dere... vel her er de:


God helg! Og nyt det deilige sommer været - de som har det!!

7 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Å, de liftgardinene var knallfine!
Elsker Unikkomønsteret til Marimekko!

Håper bloggeinspirasjonen kommer snart tilbake:-)

Ha en fin 1. mai!

Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Noen ganger er det bare tomt for bloggideer, sånn er det. Men plutselig dukker det opp noe igjen.

Superfin liftgardin, burde sydd nye til kjøkkenet jeg også, men tror ikke jeg har tålmodighet med de skinnene og trådene.....

Pia sa...

Det nye spisebordet var stilig! Og Marimekko er alltid kult:)

Unknown sa...

Det skjer nå ting hos deg da ser eg :o)

bloggingen går nok i bølgedaler hos de fleste tenke eg :o)

Så flotte veskene du vise i innlegget under her og da, og gratulera som Eplafavoritt :o)

Kosa deg i bikinien og fina veret ;o)

Skolelyst sa...

Hei.
Hva sier du til en Awards på en mandag?
Det ligger en og venter på deg hos Skolelyst.
Fordi du fortjener det:-)
Hilsen Benedicte

mimmi-leone sa...

Så fine liftgardiner!

Ønsker deg en fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Astrid sa...

Hei! Takk for koselig hilsen inne hos meg - dermed fant jeg den fine bloggen din :)! Elsker bleieposene! Kommer gjerne innom her igjen! Beste hilsen Astrid