lørdag 2. juli 2011

Sommerferie

Det er deilig med sommerferie. Punktum finale. Sånn er det bare. Sol eller regn, varmt eller kaldt... å ha fri fra jobb, ikke stresse avgårde, ha ro i kroppen til bare å sitte å nyte en kopp kaffe på trappa mens minsten leker med nabogutten. Deilig. Rusle i hagen, luke litt i stenbedet, klippe av noen deilige peoner til vasen i stua, spise markjordbær.... Deilig. Tenke på alt som egentlig skulle vært gjort, men som ikke løper sin vei, det er der fortsatt når man finner ut at det er på tide å få gjort det. Sy litt på det nye syrommet som "vips" ble ferdig når inspirasjonen kom. Pakke, reise på hytta, mitt barndoms ferieparadis, som nå er mine barns ferieparadis. Deilig.


Eplabutikken min er endelig oppdatert med flere nye bleieposer, etter inspirasjonen kom løpende etter med da syrommet var ferdig... Du finner dem her.




God Sommer til store og små :o)

4 kommentarer:

Hegemor sa...

Enig! Det å bare rusle rundt er utrolig deilig og noe en burde gjort mye mer :-)
God sommer og god ferie!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Så kjekt å ha eit eige syrom - ikkje rart at det vart storproduksjon:) Fine og fargeglade posar!
God sommar til deg også:)

Marita sa...

En spennende blogg du har:)

God sommer☼

-Marita-

Hjertelill sa...

Hei Katrine!
Tusen takk for fine ord, alltid hyggelig:) Jeg sliter sånn med å legge igjen kommentarer rundt om kring, derfor stille fra meg. Det var nydelige bleieposer du har syd!!!! Håper de blir solgt lynkjapt! Her holder vi på å avslutte livet med bleier, ellers skulle jeg kjøpt en:) God ferie, klem fra Lill