tirsdag 23. august 2011

Innsamlingsauksjon

Lill med den flotte bloggen Hjertelill har startet sin egen innsamlingsaksjon hos Røde Kors for å hjelpe barn som sulter på Afrikas horn. Inspirert av Ellen Sand sine auksjoner for å hjelpe Leger uten grenser, har hun satt igang sin egen auksjon hvor du kan by på et av de flotte "om igjen" skjerfene hennes. Dette fine skjerfet kan du by på fram til onsdag 24 august kl. 21.00.

"om igjen" skjerf laget av Lill

Her kan du lese mer om auksjonene og hvordan hun vil gjøre det. Det vil komme flere flotte produkter å by på etter hvert, ett og ett produkt. Jeg synes det er et flott tiltak og vil mer enn gjerne være med å støtte opp om hennes (og andres) innsamlingsaksjoner for å hjelpe de som er rammet av tørkekatastrofen i Afrika. Hvem vet - kanskje det kommer et 3prinser produkt med der også?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Næmen så fint at du fant meg for da fant jo jeg den fine bloggen din, også etterlyser du det ene stoffet jeg la ut i dag...tror det er likt det du vil ha, det er jo magisk;)) Her var det så mye fint å se, legger meg til som følger hos deg jeg. Har svart deg på mail også, klem Wilhelmine

salige lavendel sa...

Fint tiltak ja. Og hyggelig blogg du har. Takk for titten.

Hjertelill sa...

Tuuuusen takk for budet og flott link her:))) Du vant runden og skjerfet er ditt:)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Hehe! Ser at det nok ordnar seg med det rosa stoffet:) Eg tenkte nettopp at eg skulle tipse deg om Wilhelmine...