lørdag 3. september 2011

Visste du at...

...hjertelill har en ny auksjon gående?? Her finner du den, og denne gangen kan du by på denne fine forklekjolen fra Blafre. Kjolen er i størrelse 4-6 år og vendbar. Det er nettbutikken FRYD som har sponset denne :o) Auksjonen avsluttes i kveld klokka 20.00.


Jeg har allerede lagt inn bud, men det spørs om den blir min... og så jeg da, som bare har gutter... hehe - bra jeg har noen nieser å kjøpe gave til :o)

Hvis du lurer på hva denne auksjonen går ut på, så kan jeg fortelle at hjertelill har startet en innsamlingsaksjon for de sultrammede barna på Afrikas horn. Du kan du lese mer om hva hun skriver  HER.

Jeg har foresten vært på en ny loppis i dag - ikke like stor fangst som forrige helg, men noen godbiter ble med hjem - Sengetøy og duker for det meste som nå vasker seg i maskina mi :o) Resten av helga skal brukes til å sy, lese, og pakke til mellomste som reiser på leirskole til uka.

God helg og lykke til dere som skal på loppis - jeg vet det er noen av dem rundt om i landet i dag og jeg gleder meg til å lese om hva dere finner for skatter :o)

4 kommentarer:

Hjertelill sa...

Du er vel en knupp som hjelper meg så masse - reklamerer og byr:) Tror du må få ekstralodd når jeg skal trekke premie 22 september:) Klem

ReVinyl sa...

Utrolig masse fine stoffer du har fått kloa i under her altså ;)
Heldige du!

Så hyggelig å høre at dere og lillebror er glad i elefantklokken :)
Jeg har lyst til å lage flere elefanter nå. Har blitt litt mye retroklokker i det siste ;)

Så utrolig bra initiativ denne auksjonen var! Så fint at du sprer det gode budskap :)

Fin søndag te dæ! Siw

Skjerstad sa...

Så bra tiltak :) Og jeg må si du har gjort litt av et stoff kupp under her ! Herlige stoffer :)

Klem fra Janne

Unknown sa...

Hei, du har jo funnet de flotteste stoffer, hjertebankstoffet er jo bare til å dåne av. Si bare til hvis du har lyst å bytte et stykke med meg;) Her kommer linken på hvordan man lager trådkurvene:
http://www.quiltinorge.net/viewtopic.php?f=4&t=2032&view=next