lørdag 15. oktober 2011

Like´n´share

Hørt om Like´n´share? For en tid tilbake leste jeg om det på en annen blogg, og ble interessert nok til å melde meg inn her selv. Gratis varer er jo ikke å forakte...

Sakset fra info siden:

"Som medlem i LikenShare, vil vi ved jevne mellomrom tilby deg vareprøver som du kan prøve og dele dine erfaringer med din vennekrets. "
For noen dager siden mottok jeg en pakke med Nycoplus sine SmartKidz geléputer. 


"Nycoplus SmartKidz gjør godt for hjernens utvikling og bedrer konsentrasjonsevnen. Omega-3 tilskuddet består av små geléputer med deilig smak av sitron." 


Disse måtte sporenstreks prøves av mine tre gutter, hvor en ikke likte smaken i det hele tatt mens de to andre synes den var helt grei... og en av tre vil gjerne ta de hver dag... 




De har en side på FB også, du finner den her. Vil du få tilsendt varierende vareprøver, så kan det lønne seg å melde seg inn hos LikenShare

5 kommentarer:

Lena sa...

Du gi deg, á! Sjekket innlegget mitt idag eller??? *ler*

Ha en glad lørdag!
;o)

3prinser sa...

Hehe, ja, så det rett etter jeg hadde posta dette :) snakk om tenke det samme!

Pia sa...

He he, jeg har jo også slengt meg på dette Likenshare, men de kosttilskudda droppa jeg...Får se om de kommer med noe mer interessant...

Heddas gode grunner sa...

Gøy å få prøve nye ting :)
Tavlefolien har jeg bestilt hos http://mini-mal.no/.
Må du få en fin søndag! :)

re:signert sa...

Hei i Elverum! Ikke langt unna, er i Hamar. Har holdt et redesign foredrag. Ikveld skal jeg til Ringsaker, Brumundal.Takk for kommentar. Ja gulvene ble så totalt endret. Kjenner meg ikke igjen i min egen bolig. Nesten sånn at jeg tror nye gulv er lagt! MEn så jo prosessen. Det er også så godt å gå på! Ha en finfin uke! Mvh Signe