mandag 12. desember 2011

Siste frist for bestilling på Epla

For å rekke Postens leveringsgaranti til Julaften må bestillinger i Epla butikken min være gjort senest den 15.desember, det er nå på torsdag. Jeg har også stengt for flere bestillinger inntil videre. Pakkene kommer antageligvis frem i rimelig tid etter dette også, men altså ingen garanti. Akkurat nå har jeg salg der også - så løp og kjøp!!


Jeg benytter samtidig anledningen til å takke alle mine kunder som har handlet eller bestilt varer, både nå til jul og gjennom året! Dere er supre! Her er noen av bestillingene...




Så vil jeg bare minne om min lille advents gibort som trekkes onsdag 14.desember klokka 21.00 - og dere... jeg har skrevet feil på bildet mitt... der står det onsdag 16.... jaja - for at det ikke skal være noen tvil, her er et nytt et:






Det blir trekning onsdag 14.desember klokka 21.00 :o)

Ingen kommentarer: