onsdag 4. april 2012

Pakker i posten

Det er så spennde å få pakker i posten at jeg titt og ofte må innom både e-bay og etsy for å se om det er noe jeg "trenger"... Dyrt kan det også bli i lengden!
Men nå som dollar-kursen har vært så lav synes jeg at det kan forsvares å handle litt småtteri, hadde jo lagt meg opp litt cash på paypal fra salg på Epla....
...som nytt deksel til iPhonen min f.eks. Koster meg "bare" 36 kroner innkludert porto - det er billig det!
Og så trengte jeg jo litt nytt stoff... litt her og litt der, og tilslutt var jommen meg paypal kontoen tom gitt...


Tihi... sånn kan det gå... så og nå dukker det stadig opp spennede pakker adressert til meg :o)

Ps. Dette innlegget ble laget før jeg reiste på påskeferie, og flere av pakkene har allerede dukket opp... 

3 kommentarer:

Pia sa...

He he, det er stas med pakker i posten:) Ha ei fin påske!

AvMeg sa...

Det er så herlig å gå å vente på noe i posten. Tror postbudet her har sikker jobb så mye som hun må frakte til postkassa mi ;)

Monstermønster sa...

Støtt og stadig småting i posten her og, stadig noen knapper og annet småplukk jeg "trenger".