torsdag 17. mai 2012

Gratulerer med dagen!

Her startet dagen med striregn... så det var mange paraplyer å se i barnetoget! Men siden har det lettet mer og mer, og nå titter jammen meg sola frem også :)

Akkurat nå er det "bunadsko av - slipperser på" og middagsforberedelser for min del, salat og focaccia, grillmaten fikser seg selv... Bordet er pyntet, og snart skal det dekkes til 10.

De store gutta sitter i kjelleren og ser på hockey, mens resten er nede på skolen for å få seg litt kaker og is... Det blir jo aldri nok is på 17.mai!?

Da gjenstår det bare å ønske alle en flott 17.mai videre :)

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Her letta det heldigvis FØR vi skulle ut og marsjere. Det trodde vi ikke da vi sto opp til øs pøs regnvær.

Lene sa...

Hei, du har vunnet ekstrapremien i giveawayen min. Gratulerer :) Send meg adressen din på mail, så skal jeg sende over premien.

Klem Lene

Pia sa...

Is må til på nasjonaldagen!

Alexia sa...

Tenk, iår ble det ikke is på 17. mai. Rett hjem etter barnetoget og spise lunsj, det var så kaldt! På skolen om ettermiddagen hadde de ikke is.