søndag 25. oktober 2009

Jeg har sydd.... midt i kaoset :)

Som "vanlig" er det kaos her hjemme, men kanskje det er det som skal til??
Snekkere som ikke får gjort seg ferdig fordi elektrikeren kommer 2 dager for sent, mureren som ikke kommer fordi snekkeren ikke er ferdig, osv... og midt oppi kaoset får vi helgebesøk og må rydde unna så det går an å sitte rundt spisebordet å spise, for kjøkkenbordet er jo alt for lite til 10 personer...

Og midt oppi dette føler jeg at det har løsnet litt, fikk en bestilling fra ei venninne på en bleiepose, og den sydde jeg i går... så nå kan jeg kanskje få startet på de andre prosjektene mine også??!! :)



Fikk til og med brukt sy merket mitt på en praktisk måte, samtidig som det ble litt stilig... på baksiden så det kan brukes som hempe til å henge opp med :)

Ingen kommentarer: