søndag 8. november 2009

Endelig...

...ser det ut til at jeg får sydd litt mer :0) Har vært i kjelleren i sy-boden min i hele ettermiddag og kuttet strimler og ryddet i stoff rester, og så fikk jeg sydd to bleieposer i orange/rosa variant. Ble ikke helt ferdig med den siste da - for gjett hvem som klarte å sy på for stoffet på vrangen??? Så da må det tas opp og syes på nytt, men det får bli i morra.

Så var jeg innom bloggen til Merete, og der fikk jeg en julegave ide...
det baller på seg, for mønster finnes her, og garn får du her....
Se så flott den er:

Bilde lånt fra bloggen til Merete.

Så da er garn kjøpt og betalt... gleder meg :0)

2 kommentarer:

Monstermønster sa...

Ah! Trodde først du lånte det andre bildet, det hadde jeg ikke likt... men dette er helt i orden.

Lykke til med julegavelaginga!

3prinser sa...

Ville aldri funnet på å legge ut bilder av andres unger ;)