lørdag 30. januar 2010

Jeg har ikke ramlet av jorden...

...men har vært litt opptatt med jobb, unger, mann og hus de siste ukene. Det er utrolig hvor fort tiden går når man er midt oppe i noe, jeg synes det virker som om tiden går enda fortere jo eldre mann blir. Hvor blir det av de laaaange, deilige dagene uten mål og mening, hvor man virkelig hadde tid til å bare nyte??
Ikke har jeg sydd, ikke har jeg strikket, ei heller scrappet noe særlig...


Uansett, tiden går og det minner med om at vi nå går inn i den deiligste tiden på året - våren... det er så deilig å tenke på at det blir lysere dag for dag, vi har fantastisk skiføre akkurat nå og om ikke lenge er det vinterferie...


Noen turer til Oslo for å feire bursdager til små nieser og nevøer har det blitt, medhørende kos for bestemor og barnebarn. Koselig!

...og tenk - så har jeg selv bursdag snart også, og da blir jeg 20 + 20... det er liksom ikke til å tro at jeg fyller 40år... husker godt da mamma ble 40, det kan da ikke være så lenge siden?? Føler meg aldeles ikke som noen 40 åring, inne i hodet er jeg fortsatt 25...

Ingen kommentarer: