søndag 28. mars 2010

Påskeferie, skiturer og blogging

Må innrømme at jeg har hatt litt blogge sperre en stund... har jo selvfølgelig vært her inne hver dag for å følge med de andre bloggene jeg leser daglig, men har liksom ikke fått meg til å skrive noe særlig. 

Det er jo så mange flotte blogger og så mange flinke, inspirerende damer (og menn) som alle kan kunsten å skrive morsomt og underholdende. Det er bare å besøke noen av bloggene jeg har listet opp på høyre side av bloggen. Flere av dem har også flotte give aways som Charlotte i Lille Lindell. Vel verdt et besøk.



Men nå er det påskeferie, og endelig kom lysten til å skrive litt igjen. Jeg har gledet meg til påske lenge nå, så deilig å kunne få gå på ski hver dag, og spesielt siden jeg har flunkende nytt skiutstyr :o) 
Hver søndag har vi vært på ski i skogen, så jeg gledet meg spesielt til å gå på ski på fjellet, med åpne vidder, kvikklunsj, appelsin og sol... 




Men sånn skulle det ikke bli i år... jo visst er vi på fjellet, været er ikke det beste så langt, men jeg kommer meg nok ikke på ski mer i år... 


På tirsdag hadde jeg senvakt på jobben og ti minutter før jeg var ferdig skulle jeg "bare" stikke ut med en bleiepose på jobben, gadd ikke ta på sko - men labbet likegodt ut med crocs'ene... trodde jeg kunne fly en stund, men landet med et brak med hele min tyngde på vristen på venstrefoten... og der lå jeg...



Tror dere det var noen som kom å hjalp meg opp?? neida - jeg måtte krabbe bort til personal-inngangen igjen, og humpet meg inn på ett ben. Klarte ikke stå/ gå på foten, måtte jeg ringe etter mannen, han måtte hente både meg og minsten, og så tilbrakte jeg 2 timer på skaden. Heldigvis var det ikke brudd, men jeg er kraftig forslått og har sannsynligvis ødelagt noen leddbånd. 




Så da sitter jeg her - med foten høyt og ønsker meg ut på skitur... i alle fall håper jeg på sol og kanskje et påskeegg fra påskeharen??



Så jeg ønker dere alle en flott påske, gå litt på ski for meg da :o)

Ingen kommentarer: