søndag 13. juni 2010

level 3

...og jeg puster og peser, svetten renner ned over fjeset... men gir jeg meg?? Neida - har nesten blitt avhenging, rart med det, bare må gå i kjellern' å trene litt...
Her er jeg - lettere rødsprengt etter 20 min hard trening... men godt er det når man er ferdig!!


Denne helgen har det vært øs, pøs regnvær nesten hele dagen lang, og her i byen har det vært fotballturnering... Gutta mine har (heldigvis) sluttet å sparke fotball, og jeg kan ikke unngå å synes litt synd på alle de som har spilt opp til 8-10 fotballkamper i dette været. Det må unektelig ha vært både bløtt og kaldt, men morro?? Hva tror du?

1 kommentar:

Nina sa...

Hei ;). Det beste ved en gi-bort er kanskje at det er flere enn de "vanlige" som gir seg til kjenne. Slik får jeg reist på en videre bloggreise. Og her snubla jeg jammen inn til et kreativt fyrverkeri ;). Oj - har du hekla et Attic-teppe. Så innmari fint.

Jeg tenkte som deg i helga. Her var det nemlig også fotballcup i øs-pøs-regnvær - og var greit glad for at mine to har lagt fotballen på hylla. De var for gamle til den turneringen uansett.

Bodde på Elverum i tre år - da jeg gikk på lærerhøyskolen - og jeg er faktisk født på sykehuset der også ;).

Ha en fin dag!