fredag 25. juni 2010

Ny veske og spennede pakke i posten :o)

Det kom en spennede pakke i posten i dag... bestilt hos Marthe som har bloggen HappyBella og Bella Vintage. Selve pakken var jo pakket så fint inn at jeg nesten ikke fikk meg til å åpne den...


Inni var det mye fint...


og en hyggelig liten hilsen... :o)


...og til med noe ekstra som jeg ikke hadde bestilt! Se de søte knappene og strykemerkene :o)


Nå skal det sys puter til sofaen!! Gleder meg til å ta dette i bruK :o)

Så har jeg fått sydd veske nr.2 i dag, denne er til ei venninde som allerede har fylt 40... Lin på utsiden, nytt brunt stoff med blomster fra Stoff og Stil inni, pyntebånd fra HappyBella på toppen, heklebrikke fra bruktsjappa og noen små knapper fra Stoff og Stil.

Krysser fingrene for at hun ikke leser bloggen min i dag ;o) her er en sniktitt:


1 kommentar:

Trine sa...

Kjempefin veske. Jeg har dessverre sy-tørke for tiden. Rekker ikke noe. Og det er så lite inspirerende å hele tiden bare kunne "begynne" og ikke nok tid for å "holde på"..... Og når jeg har tid - har jeg ikke energien til å forflytte meg til kjelleren og systua. Men det går kanskje over... :)