torsdag 24. juni 2010

Jeg syr :)

Endelig ble det tid til å sette seg ved symaskina å sy litt... Ute i sola til og med :o) Jeg har lenge hatt planer om å sy ei veske til mamman' min som har bursdag snart, og så var det noen venninde gaver da....

Inspirert av hjertelill sine flotte vesker har jeg i ettermiddag tryllet fram en "aller beste mormor" veske. Jeg var så heldig å finne flere flotte heklebrikker på bruktbutikken her om dagen, linstoffet har jeg hatt liggende i skuffen siden jul, og det blomstrete stoffet inni veska kjøpte jeg for maaaaange år siden... det skulle en gang bli et sengeteppe... hehe, nå ble deler av det veske... Det ble litt knoting for å få den fin siden dette er første gang jeg syr sånn veske, men... jeg håper den faller i smak i alle fall!

1 kommentar:

Hjertelill sa...

Denne blir hun nok kjempeglad for - den ble veldig søt:) Du hadde jo ikke behøvd å kjøpe vesker av meg, men jeg er jo glad for det da. Vi blir jo alle inspirert av hverandre og ting vi ser. Har også på planen noen "mormor og farmor" vesker, men det renner på med bestillinger så jeg får aldri gjort det....så innimellom må jeg ha veskepause og sy noe jeg har lyst til å sy. Hadde besøk av ei i dag som ksulle ha tre.... God sommerkveld til deg;)