søndag 18. juli 2010

Ferietabbe igjen??

Siden vi skal tilbringe flere uker her på hytta har jeg, klok av skade, meldt ferieflytting av posten. Det er i og for seg en lur ting å gjøre, hvis man tar i betraktning at det bare skal komme brev og små pakker i posten, og ikke puter til sofaen... For det tenkte jo ikke jeg på...

Etter mye om og men kom jo folkene fra Bohus å hentet de 4 trekkene og sendte de inn til fabrikken for å få nytt og riktig fyll i putene. Hurra tenkte jeg, nå skjer det endelig noe riktig. De sa at det kom til å ta en liten uke, så ville vi får dem tilsendt i posten. Det var nemlig raskeste måte, det tok bare en liten uke sa de...


Jeg bestilte omadressering av posten til en liten uke etter at vi hadde reist hit, og ventet på at putene skulle komme før vi reiste. Mandag kom, vi skulle reise, men ingen puter hadde kommet... Vi ventet på posten, men ingen puter kom... jeg spurte naboen om de kunne ta inn det som kom fram til den dagen omadresseringen startet, og skrev en erklæring om at de kunne hente putene på posten osv. Jeg hadde sms kontakt med de hver dag, men ingen puter kom... nå begynte panikken å komme sigende... tenk om de kommer hit?? Hvordan skal jeg få de med hjem?? I en bil som allerede er fullstappet?? Snakk om tabbe!!


Men, det går en uke, det går to, og ingen hentemelding om puter kommer, heldigvis... I går kom telefonen fra Bohus - putene hadde kommet dit... Og de så helt riktige ut!! Gjett om jeg ble glad og lettet, ja flere kilo lettere faktisk :o) Hurra!

2 kommentarer:

YNWA sa...

Så bra da.

Sandra sa...

Hehe, fort gjort å tabbe seg ut med sånt da ;) Glad det hele ordna seg til slutt :)
God sommer!