mandag 17. januar 2011

nye bleieposer og en 4års gave

Salget på Epla går aldeles strålende, alle bleieposene er solgt, så da måtte jeg fram med symaskina og sy et par nye :o) Du finner dem i epla-butikken min...



Siden den allerede sto framme og vi var bedt i jentebursdag, sydde jeg likegodt en toalettmappe som falt i god smak hos mottakeren :o) Ekstra morro var det at hun ønsket seg det i tillegg...


Litt knoting med glidelåsen ble det selvfølgelig, klarte ikke helt å bestemme meg for hvordan jeg skulle sy den på... men resultatet ble bra til slutt. Innsiden har coated bomuld, og utvendig er det en salig blanding av retro, gamle og nye stoffer, bånd og strykemerker :o)

2 kommentarer:

Pia sa...

Så bra da! Gøy når ting går unna!

Hjertelill sa...

Så utrolig søt den lille toalettveska ble - og glidelåsen perfekt fin! Denne metoden har ikke jeg prøvd, men tror jeg må utforske den nærmere! Det er visst VELDIG langt til posthuset om dagen....men, plutseig får du pakke i posten vet du:)