søndag 13. februar 2011

Stoffbytte?? morsdag og bursdagsveske :)

I helgen har vi vært i bursdag - to søte nieser fylte år, lillesøster ble 3 i går og storesøster blir 10 på tirsdag. Jeg hadde kjøpt like demin-tunikaer fra POMP-deLUX til søstrene og eldstemann ønsket seg i tillegg veske med navn på, så da ble det det... Hadde store planer om å strikke ferdig dukketøy i tillegg til minstemann, men det tok lengre tid enn planlagt, så da ble det heller kule skibriller i tilegg på minstemann :o)


Siden ugler er "inn" og figurerer i forskjellige fasonger rundt om i blogglandia og jeg har kjøpt kuule ugleknapper hos NordicStitches på Epla, bestemte jeg tidlig at jeg ville prøve å aplikere en ugle på veska. Synes den ble kuul til å være førstegangs :o) Inni veska er det en lomme med nøkkelhenger på - praktisk for en 10 åring? Fargene har hun valgt selv, jeg synes det ble en fin kombinasjon.

Jeg var "heldig" i dag... fikk sove så lenge jeg ville... bare synd at minstemann vekket meg halv åtte og da ble jeg så våken at det var vanskelig å sovne igjen. Men jeg lå da i sengen til kvart på ni :o) Ikke værst bare det. Blomster fikk jeg på fredag, og kake har mellomste bestemt at han skal lage, jeg lurer da bare på når?? Hehe... det kan vel tenkes at jeg må hjelpe til litt.

(bilde fra nettet)

Siden jeg fortsatt har ganske mye igjen av melkekartongstoffet mitt, lurer jeg igjen på om noen er interessert i et stoffbytte. Jeg ønsker meg retrostoffer i retur, gjerne lilla/brun, rosa/orange, lilla/orange, elefant stoff osv... Har du noe av interesse og kunne tenkt deg å bytte med meg? Send meg en mail på frufosse (at) gmail (dott) com.

Stoffet har vært sengetøy på hytta :)

Ha en fin morsdag!

1 kommentar:

Barbros lille atelier sa...

For en drømmetante! Kjempefin veske! Ugleapplikasjonen var knallsøt:-)

Ha en flott morsdag!

Klem