søndag 18. september 2011

Smykker i auksjon

Hjertelill har en ny auksjon på gang, og denne gangen er det smykker i auksjonen! Se de flotte smykkene hun har fått til auksjonen sin!


Fine!! Auksjonen pågår til mandag 19/9 kl.21, så det er bare å hive seg rundt å by!

Her hjemme har uka flydd avgårde, med jobbmøter, foreldremøter og andre aktiviteter... så jeg har ikke hatt tid til å sitte på symaskinen min hele uka... sukk - det klør i fingra etter å ta fatt på et par bestillinger, men de må nok pent vente til senere i kveld. Har fått mye nytt stoff fra etsy også, yum yum, så jeg gleder meg virkelig!

I helgen har vi vært i operaen og sett Tryllefløyten - det var en fantastisk opplevelse, både stedet og stykket. En flott 40års gave fra svigermor faktisk! Vi spiste middag på resturangen i foajeen sammen før stykket, veldig god mat og hyggelig betjening. Resten av helgen har vi tilbrakt hos min bror, veldig koselig det også. Nå står hjemmelaget fiskegrateng i oven og snart er det middag. God søndags kveld!

1 kommentar:

Marianne Vik Design sa...

Tusen takk for veldig hyggelig omtale av smykkene! Både Turids nydelige kors, og mitt røde hjerte :o)