mandag 12. september 2011

Stoffpakker og tapet

Har dere sett hvor mange det er som er kreative med tapet på så mange forskjellige måter?

ReVinyl bruker taperten på klokker og figurer av LP-plater, Sonja med bloggen Det blaa huset lager de fineste kort med tapet, KreativImpulsiv lager bokmerker, kjøleskapsmagneter mm... Selv har jeg ikke vært spesielt kreativ med tapet enda, men det står på lista mi over "ting som må prøves", for på hylla ligger det en rull med tapetprøver fra sverige...

Nå har du muligheten til å vinne den fineste lille godtepose med tapet biter hos Ida med bloggen Sukkertøy for øyet, som feirer 1300 følgere. Bare se her, mange godbiter...

Trekning 20.september.

I går brukte jeg kvelden på å sortere stoff, klippe opp og stryke... Stoff som jeg har mye av og som kanskje noen av dere kan få glede av. Men så er spørsmålet - hvor mange stoffbiter av 50x60/65cm bør det være i hver pakke? Hva med fargene? Bør de passe sammen, eller være satt sammen av flere forskjellige? Pris? Har sett litt på epla, men hva tenker dere? Stoffene er fra sengetøy i forholdsvis god stand, nyvasket og strøket. Setter pris på alle tilbakemeldinger!

4 kommentarer:

Trine Lill sa...

Åå, søte tapeter da gitt!<3
Jeg har også lyst til å prøve meg på tapet på et eller annet, men er da så mye en skal prøve...Men en dag blir det vel.:)
Ha en fin kveld!

Hjertelill sa...

Hei Katrine:)
Når det gjelder stoffpakker, så tror jeg de fleste tenker litt ut i fra porto, nærmere bestemt 27 kr for inntil 300 gram. Tynne stoffer veier mindre enn de kraftige, skikkelig hjertebankstoffer kan nesten ikke måles i pris, men har samleverdi og kan dermed prises litt mer eksklusivt (bare se hvor ville de var etter melkekartongstoffet ditt). Skal man lage lappetepper, så er det fint med samme fargeskala, men om overskuddslageret ditt er en mix av farger, så synes jeg en fargemix er moromt også:) Ja, dette var bare noen tanker fra meg - gleder meg til å se, jeg er klar med kortet mitt jeg:) Klem

Hjertelill sa...

ps, si fra om du vil bytte litt pink panter stoff, det har jeg mer av.

Petra / Popetotrora sa...

Ja, fina tapeter kan man verkligen göra hur mycket kul som helst med!