lørdag 1. oktober 2011

Lilla veske og litt til...

Ny bestilling ferdig, denne gang en lilla bursdagsveske. Heldig for mottaker at jeg rakk å få noen av de flotte putetrekkene jeg bestilte fra danske Ulla med bloggen Lullaby og La La. Litt stiv pris på noen av dem, men fine er de!

Navn på veska er jo nesten obligatorisk...





Det søte hvalstoffet er fra stof2000 og stammer fra en hyggelig byttehandel :) Vesken er foret med mykt veskefor for å gi litt stabilitet, den har lomme på innsiden, samt magnetisk lukking i toppen. Mål på veska  er ca. 24x32 cm. 

Litt påfyll til Epla-butikken min, en pung med småfugler på:



Og en barselgave til ei som venter smått ganske snart... PS! ikke noe sniktitting nå Hanne...



Helga skal brukes til å sy mere, rydde ferdig ute, vaske vinduer og ellers nyte det nydelige været vi har nå om dagen! God helg til dere alle!

5 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Alltid kjekt å sjå dei fine tinga du lagar:) Flotte fargekombinasjonar!
Ha ein hyggeleg kveld!

Lena sa...

Hei!!!
Så koselig å finne hverandre i bloggeverden!!! Ser du er like kreativ som aldri før... *dåne* Jeg får knapt tid til noenting, jeg... Men det blir vel til hva man prioriterer selv, ikke sant? Scrapping er en hel eeeevighet siden jeg har fått gjort. Ugg.
Mye lekkert du syr, nå skal jeg innom eplabutikken din og glane enda mer. Har male-pause, serru!

Du er lagt til på min roll også!
;o)

Unknown sa...

Så fine ting du lager asså;) Flinke deg.

ReVinyl sa...

Så masse fint du har laget!

La akkurat igjen en kommentar hos Hjerelill ang hva det koster for dynetrekk og putevar. Jeg har noen som jeg har tenkt å selge, men har ikke pipling på hva som er ok pris..

Takk for tips inne hos paypal. Nå har jeg kikket litt der. Fikk til å lime inn knappen, men må kikke litt mer før jeg skjønner hvordan jeg kan få med summen folk skal betale...

Fin uke te dæ!
Høre det e skikkelig sommervær der oppe. Her i Oslo regne det ;) Siw

Pia sa...

Masse flott! Jeg er på en skikkelig bloggrunde - har vært uten nett i over ei uke - får ta en titt i eplabutikken ved en senere anledning:)