søndag 4. desember 2011

jeg vant, jeg vant

... hele 3 blogglotteri har jeg vunnet i det siste!! HURRA :)

Først vant jeg disse søte loveheartsøredobbene fra INSPIRED by LIVIA... søte og nesten til å spise opp... hun har butikk på Epla, og bare se på alt det morsomme hun lager og maler for hånd :)


Så var jeg heldig og vant en hekla lue i blogglotteriet til selveste SHAMU som syr de flotteste re-design klær, snasne kjoler og flotte vesker, og i tilegg hekler hun!! Bloggen hennes har jeg fulgt med på lenge og jeg har mang en gang beundret det hun lager, har du ikke vært der før - så ta en titt der inne :) 
Hun har også deltatt med en av kjolene sine i denne kule boka:

Jeg kjøpte min hos Capris :)

Og for å toppe det hele fant jeg da jeg for sikkerhets skyld skulle sjekke resten av blogg lotteri - linkene mine at jeg har vunnet en garnpakke hos PrinsessaPåErta :) Det blir morro - akkurat nå er jeg jo i strikkemodus, så det blir spennede å se hva som dukker opp i posten. At vi begge liker garn og oppskrifter fra Pickles er jo ikke noen ulempe... 

Ser det har vært dårlig med blogging herfra i det siste... dagene er travle, og energien er på bunn = lite sying og lite blogging... I tilegg er det jo snart jul... og dårlig med julestemning :( 

3 kommentarer:

Guri sa...

WOW! Det kaller jeg vinnerlykke! Heldiggrisen!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oj, for en vinnerlykke! Gratulerer.

Guri sa...

Vinnerlykken fortsetter!!! Du har vunnet ekstrapremien i min førjuls-konkurranse også!!! Titt innom bloggen for å se hva det er!Send meg adressen så får du premien før jul!
Klem :)