mandag 5. desember 2011

Julesalg på Epla

Jeg har satt i gang et lite (advents) julesalg i butikken min på Epla, så nå har du mulighet til å sikre deg både det ene og det andre til en billig penge :o)



Blandt annet kan du sikre deg flere stoffpakker rimelig hvis du er ute etter nye stoffer... Jeg legger med noen ekstra godbiter til de som handler flere enn en stoffpakke :o) Her er det førstemann til mølla!!


I tillegg fikk jeg ny enegi av å ha slik vinnerlykke, så da har det blitt sydd litt nytt også :o) Har laget en "nyheter" kategori, og der vil alle nye ting bli lagt under. Mangler bare å få tatt bilder... 

Ps. Vinnerlykken er visst ikke over... jeg har vunnet en ektrapremie inne hos Hjerte GO`H Design... en strikket lue! Så nå skal jeg i alle fall ikke fryse på ørene i vinter :o) Skal si den dama kan strikke! Har du sett så mye flott?! Hvis du ikke har vært på besøk hos Guro enda, så anbefaler jeg et besøk!

Ha ei flott førjulsuke :o)

2 kommentarer:

I en Sving sa...

Lykke til med slaget og gratulerer med alle premiene :)

Jeg har besøk av nissen og han skal dele ut en gave 14. desember. Kanskje du vil være med i trekningen? :)

Lena sa...

Så effektiv du er om dagen, da!!! Hvordan får du tid...?

Forsøkte å sette meg ned her for å scrappe litt, men det ble neimen ikke mye å skryte av. Gamle kunster har blitt lit rustne. Må friskes opp! Scrapper du noe om dagen? Har ramlet helt utpå, så jeg vet jo ikke hva som er hot engang. Catscrap? Kjente meg nesten ikke igjen, hva har skjedd???

Send litt vinnerlykke min vei da!!! Er med på det meste, jeg vettu!

Glad dag ønskes!
Lena :o)