søndag 4. mars 2012

Utfordring og piffen som forsvinner...

Vips - så hadde det plutselig gått nesten en måned siden sist jeg blogget... ikke har jeg noe å skylde på heller denne gangen, annet enn at lysten ikke har vært tilstede. Jeg er innom hver dag, leser de bloggene på lista som er oppdatert, kommenterer litt her og der, ser på mitt siste innlegg og tenker - i dag, i dag skal jeg også blogge! Men så forsvinner liksom piffen og jeg aner ikke hva jeg skal blogge om...

Studentene mine er ferdige, vinterferien kom og gikk, omgangssyken med den. Ikke en dritt å skrive om... bokstavelig talt... Så noen bursdagsfeiringer med påfølgende veskesøm, mellomste sønn i huset ble endelig tenåring og har dermed lovlig grunn til å være grinete... mor i huset hadde dagen sin i går, stille og rolig. (42år - ingen grunn til å rope det ut så innmarri høyt at det gjør noe)

Så hva skal man blogge om? Jo, det jeg lurer på fra tid til annen er om veskene, bleieposene og pungene jeg har sydd er i bruk... Så, derfor kommer det en liten utfordring fra meg; Har du kjøpt, gitt bort eller fått ett av mine produkter; 3prinser, lurer jeg på om du vil sende meg et lite "action bilde"? Som jeg kan putte her på bloggen og skryte litt av?

Her er et lite action bilde av putene mine...

Mail adressen min er: frufosse (at) gmail (dot) com 

5 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Gratulerer med vel overstått!
Det er vel slik med dei fleste at bloggelysta avtar innimellom - det er liksom heilt tomt i hovudet. Eg likar veldig godt å sjå dei fine tinga du syr:) Det er ikkje alltid bruk for så mykje tekst. Håpar lysta til å blogge kjem tilbake:)
God søndag!

gult hus i svingen sa...

Velkommen tilbake og gratulerer med vel overstått bursdag:)
Bloggelysten kommer og går her i huset også:)

Klem fra Trine:)

Hjertelill sa...

Hei Katrine! Det er ihvertfall veldig koselig at du legger igjen kommentarer! Gratulerer med dagen din i går:) Håper den var fin. Klem fra Lill

AvMeg sa...

Håper at du legger ut bilder av det fine du syr - blir ikke lei av å se på fine, hjemmesydde produkter :)

Unknown sa...

Ja den piffen komme og går :o)

Eg fekk stoffene fra deg i dag da, og e KJEMPEfornøyd!
Takk for handelen :o)