fredag 20. august 2010

så er det pån igjen....

...med litt "30 day shred". Hadde stor suksess med det i vår, og har egentlig ikke trimmet noe i hele sommer bortsett fra 2-3 turer. Slet litt med vonde knær rett før sommerferien, så derfor ble de naturlig å ta en pause. Trodde jeg hadde spist meg opp ganske mye igjen i sommer, og grudde meg egentlig litt for å gå på vekta...


Heldigvis hadde jeg ikke gått opp noe som helst! Og jeg har da ikke akkurat passet på hva jeg har puttet i munnen hele tiden...

Behovet for å sett igang med litt trening igjen meldte seg raskt da min tidligere vonde ankel/vrist (etter fallet i vår) begynte å bli stiv og tidvis vond igjen etter å ha jobbet noen uker. Og jammen var det ikke godt å få trent litt :o) Tror ikke jeg kommer til å trene like slavisk og ofte som i vår, men i alle fall skal jeg prøve å få det til 3-4 ganger i uka. Har lyst til å kjøpe meg en spinningsykkel også... rart med det når man ikke kommer seg ut av huset på kveldstid uten å ha barnevakt hver gang... eller kanskje prøve Zumba? Noen som har erfaring med det?

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Har ikke prøvd zumba, men høres gøy ut. Anbefaler strikk for styrketrening, om du ikke har prøvd det. Kanskje det er en del av den 30 day shred, det vet jo ikke jeg for jeg kom aldri så langt at jeg rev av plasten på dvd'en en gang...kremt. Lykke til!